فروش پستي سريال فرار از زندان(اورجينال)
نوشته شده توسط : رضایی

سريال فرار از زندان(اورجينال)


سريال فرار از زندان(اورجينال)


به مجوز شرکت جوانه پويا

مقدمات فرار از زندان را فراهم کن ، برادرت بي گناه است!


همه افراد تلاش مي کنند تا به نحوي از زندان خارج شوند اما Michael Scofield تمام تلاش خود را مي کند تا به زندان راه يابد. برادر وي که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بي گناه است و Michael با به کار گرفتن حيله هاي مختلف سعي در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد.
شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده مي شويد و با ايده هاي جالبي که در سريال بکار رفته است که حتي فکرش را نمي کرديد مواجه مي شويد.
در مورد داستان سريال بايد بگم که داستان از اونجايي شروع مي شه که قهرمان داستان "مايکل" خودش يک کاري مي کنه که عمداً بيفته زندان.
بله خودشو عمداً مي فرسته زندان تا بتونه برادر بيگناه خودشو نجات بده! برادرش قراره که تا چند وقت ديگه به خاطر قتلي که انجام نداده اعدام بشه و اون با برنامه ريزي دقيق قبل از اينکه خودشو بندازه زندان نقشه کامل فرارش رو مي کشه! فصل اول اين سريال راجع به تلاش فرار مايکل و برادرش و چند تا زنداني ديگه است ولي به قول خود توليد کنندگان سريال "فرار تنها اولشه!!"
بله سريال بسيار زيبا که بر پايه اسمي که داره طبعاً با فرار از زندان بايد به پايان مي رسيد و اگر هم ادامه داشت نبايد جذابيتي داشته باشه ولي ولي فصل دوم واقعاً زيباست، حتي زيبا تر از فصل اول با تعدد بازيگران، شخصيت هر بازيگر و هيجاناتي که در داستان سريال وجود دارد واقعا تماشاچي رو به وجد مياره و دوست داره تمامي قسمت هاشو يکجا ببينه!!
از عوامل موفقيت سريال، واقعي بودن سرياله! يعني بر خلاف اکثر سريال ها که هيچيش با عقل جور نمياد اين سريال به طور بسيار واقعي و قابل هضم مي باشد. نبايد بازي بسيار زيباي Wentworth Miller در نقش مايکل رو هم فراموش کرد. به نظر من اصلا براي اين نقش ساخته شده! در آخر اينو مي تونم به جرات بگم که از ديدن اين سريال پشيمون نمي شيد!!

به مجوز شرکت جوانه پويا

شماره ثبت: 423/56789765


قيمت: 7500 تومان
لطفاً براي خريد سريال فرار از زندان(اورجينال) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد سريال فرار از زندان(اورجينال)






:: برچسب‌ها: خريد سريال فرار زندان دوبله , خريد سريال فرار زندان دوبله فارسي , فروش سريال فرار زندان , سريال فرار زندان زيرنويس فارسي , دانلود سريال فرار زندان دوبله فارسي , فرار زندان , خريد پستي خريد بازي فرار زندان توطئه , دانلود رايگان بازي کامپيوتري فرار زندان , خريد بازي فرار زندان , خريد فصل پنجم فرار زندان , فيلم سانسور خريد زندان زنان خارجي , ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: